אושר בטרומית: הקפאת קצבאות לפעילי טרור

איתי גדסי No Comments on אושר בטרומית: הקפאת קצבאות לפעילי טרור

הצעת חוק להקפאת קצבאות שמשולמות לפעיל טרור ומשפחתו מקופת המדינה אושרה בקריאה טרומית. "לא יעלה על הדעת, שמי שזוכה ליהנות מהתשלומים שמשלמת הרש"פ כשכר ותגמול בעד ביצוע מעשי טרור, יזכה גם לקצבאות וזכויות אחרות מקופת המדינה" נכתב בהצעה

מחבל צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק להקפאת קצבאות שמשולמות לפעיל טרור ומשפחתו מקופת המדינה של חבר הכנסת אריאל קלנר. 28 חברי כנסת תמכו בהצעה מול 9 מתנגדים והיא תועבר לוועדת חוץ וביטחון.

לפי הצעת החוק תוענק לשר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים סמכות להורות על הקפאת כל הקצבאות שמשולמות לפעילי טרור ולבני משפחותיהם מקופת המדינה, אם יוכח שהרשות הפלסטינית משלמת שכר בגין ביצוע מעשה הטרור שביצע פעיל הטרור.

אם פעיל הטרור התחייב שלא להוסיף ולקבל כספים מהרשות הפלסטינית ניתן יהיה לחדש את הקצבאות המשולמות מקופת המדינה. אם יוכח שפעיל הטרור הפר את התחייבותו, יהיה השר רשאי לשוב ולהקפיא את כל הקצבאות. בנוסף, אם הורה של פעיל טרור הוכיח שהוא אינו נהנה מכספים שמשלמת הרשות הפלסטינית בזיקה לטרור, השר רשאי להורות שהקצבאות ישולמו.

בדברי ההסבר נכתב: " הרשות הפלסטינית משלמת משכורת חודשית לפעילי טרור שנעצרו ונכלאו על ידי מדינת ישראל, וכן קצבה חודשית למשפחות של מחבלים הרוגים. בכלל זה, הרשות הפלסטינית משלמת תוספת מיוחדת עבור פעילי טרור שהם אזרחי מדינת ישראל או בעלי רישיונות לישיבת קבע בישראל, וכן תוספת מיוחדת עבור פעילי טרור נשואים והורים לילדים. תשלומי הרשות הפלסטינית לפעילי הטרור אינם מסתיימים עם תום תקופת כליאתם של פעילי הטרור, וממשיכים להיות משולמים גם לפעילי טרור משוחררים.

לא יעלה על הדעת, שמי שזוכה ליהנות מהתשלומים שמשלמת הרש"פ כשכר ותגמול בעד ביצוע מעשי טרור, יזכה גם לקצבאות וזכויות אחרות מקופת המדינה."



0 תגובות